zaterdag 19 maart 2016

Kermis

hallo
Vandaag ga ik het hebben over de kermis.
Deze avond gaan Lotte en ik naar de kermis. Zoals ieder jaar kijken we hier erg naar uit en weten we ook op voorhand wat we allemaal willen doen. Dus bij deze wil ik jullie een paar dingen aanraden die mega leuk zijn om op de kermis te doen.

Als eerste natuurlijk de botsauto's hoe gevaarlijk het er ook uit ziet het is fanatisch leuk (vooral als je tegen leuke jongens aan botst).
Het lachhuis is altijd zo leuk en je hoeft bijna nooit aan te schuiven.
Vorig jaar is Lotte voor de eerste keer in de alibaba geweest en nu zit ik daar ook elk jaar aan vast dus je kan zelf wel bedenken hoe ontzettend leuk ze het vond.
Natuurlijk is trampoline springen zo cool en leuk maar daar zijn we een beetje te groot voor (en een beetje te zwaar).
En als laatste wat is de kermis nu zonder eten. NIKS. dus vergeet zeker geen eten te kopen. Als je niet weet wat je moet kiezen zijn dit al vast aanraders: aardbeien in chocolade, kermisappels, suikerspin, smoutebollen en druiven in chocolade.

Zo ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
Groetjes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten