vrijdag 8 april 2016

Review: Oilily douche gel: Lily's shower gel (raspberry)

Hoi
Vandaag heb ik een review over een Oilily product: douche gel: Lily's shower gel (raspberry)





(Het tasje dat op de achtergrond staat is van de Oilily's new Summer Mosaic collection)
  

De verpakking

 

Zoals je op de foto al kon zien is de verpakking precies een Japans poppetje, super schattig! Hij springt meteen in het oog en is mooi versierd met vlindertjes.
Het enige nadeel vind ik de dop, ik had deze zeep al eventjes en de dop was niet goed dicht gedraaid en is daardoor een beetje uitgelopen, ook als je de dop 'op slot' wil doen komt er nog een beetje zeep uit...

 

De geur

Je ruikt duidelijk de framboos (raspberry).
De zeep heeft een heerlijk luchtig geurtje, ruikt een beetje 'zoet'.
Ik vind het zeker lekker ruiken! 

Werkt het?

Zoals je kon zien in het filmpje schuimt de zeep goed! (Wat ik tof vind!). Mijn handen zijn er echt zachter van geworden, en ruiken heel goed!

Einduitslag:  

Ik vind de zeep echt heel fijn! Hij ruikt goed, schuimt goed en ik ben echt verliefd geworden op de verpakking!

Ik geef het product dan ook een hele dikke leuk!

Groetjes!

xx 

 


 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten